Det Känns!

Det känns som att man är påväg tillbaka på riktigt nu :) va ute på Hjärtasjö-isen idag med fassan och åkte, ingen smärka och det gick bara bra i ett UNDERBART Nyårsväder. Bättre start på denna dagen kan man inte få :)

2lax9 Har varit et utom ordentligt ruttet, värdelöst och kass år! På alla tänkbara sätt. Men det har börjat vända på slutet med svaren från knät osv, men annars ha det varit ett år fullt av svek, smärta, saknad och strul i alla dess former! Men jag väljer att se det som faktiskt varit bra i all elände fått erfarnheter av livet, samt lärt känna mig själv, samt fått bekräftat vilken underbar familj jag har som ställer upp i alla lägen lyssnar stöttar sparkar en i röven när man behöver det, så oerhört tacksam för hjälpen på traven när det gäller allt men framför allt Knäoperationen som tagit mest på mig i alla tänkbara former. Tack för ni finns när man mest behöver er :)


En semester i italien och en i vemdalen som var som en gåva från han där uppe. Se Italien genom bilrutan och även den underbara plats vi hamnade på och sällskapet, inget att klaga på alls :) grymt bra, vemdalen va inte heller fy skam :)

Sen får man ju inte glömma att jag fyllt 20 år vilket är ett litet mirakel när man tänker tillbaka på ett visst fall för 6 år sen :) Jobbet har funkat bra också dom 9 månaderna man jobbade :)


Alla säger att som man spänderar 12-slaget kommer man spendera resten av året, finns kanske lite i det, men jag väljer att tro på att som man mår vid 12 i natt kommer man må större delen av nästa år och då väljer jag att må bra och se det positiva i livet :) för jag får spänderar kvällen och natten med dom jag respekterar och tycker mest om :) Och med positivt tänkade kan ingen sätta stopp för en :) om man gör dom omkring sig något gladare!

Nu bär det snart av till simhallen för en ruggigt goa fortsättning på detta års-slut :) efter det blir det JVM och Wii spelande sen skiftar vi år med humöret på topp :)


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA GOA MÄNNISKOR UTE I VÄRLDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0