Gäller nog att börja röra på sig

Som titeln säger så är det nog dags att börja se sig omkring efter nytt jobb, av siffrorna på texo att dömma så lutar det väl åt att det kan vara en ide, tyvärr för jag trivs ruskigt bra där, men den fina LAS som vi har i Sverige försvårar det hela lite som ungdom i yrkeslivet, kanske till och med ska kolla utanför smålands gränser? vi får se helt enkelt men platsbanken är helt klart en sida man kollar in då och då!

Dagen i övrigt har bestått av att julstäda elverkstan och plocka ner en gammal drive i molykyler, efter det begav vi oss till Akriv rehab för träning vilket alltid är lika skönt.

Och som alltid ett givande samtal med min älskade mor som alltid säger kloka ord. tack för att du finns :) och som hon säger släpp taget, det skäler bara min energi, som jag fick reda på hos Pekka , och det är nog det som behövs, blir bara utnyttjad för att man är så jävla snäll hela tiden, men nu är det slut på det iaf när det gäller denna personen iaf!

2 dager kvar till julafton :) längtar :D nu blir det ben & jerry's och the OC tjozz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0