här igen!

Det har hänt mycket sen jag va på Healing:P mycket bra! men dock dåligt också.
Skiter dock i att ta upp dom dåliga för då blir man bara deppig. så bortaaa...

Roligt då, Jo jag har börjat jopbba igen vilket är hur skönt som helst! Trivs verkligen på Texo med alla sköna killar och gubbar. mår så mycket bättre när man jobbar och gör någon nytta än bara sitta på röven och tänka så man bli gråhårig. sen har vi även gjort julkorv, mamma pappa jag, Totta matilda Lolle Karolina alfred och sist mins och yngst men ej att förglömma lille August :) det va riktigt trevligt och lille Alfred är ju så goa :D korven ja den blev super god :) Och det gänget ska vi fira Jul med också så det kommer bli en Toppen JUL.

Sen har man ju funderat en del också naturligtvis, jag har kommit på att jag hatar folk som inte är ärliga! Och då menar jag inte bara dom som ljuger, utan även dom som är oärliga nog att säga att man respekterar att man är ärlig men det är enbart när det är positivt och när det är "negativt"/ konstruktiv kretik så lackar dom ur stället för att ta det som just konstruktiv kretik, så folk som säger att dom respekterar ärlighet är bara bullshit för mig tills dom bevisar motsatsen. sen är det säkert många som tycker att jag är en jävel i skor som bara klagar på andra för att dom inte kan ta sanningen, kan han det själv dahh? Jo jag kan ta sanningar jag har fått sanningar bekvägen många gånger och haft rätt om det många gånger och det är fan så mycket värre än att får det face to face, sen är det upp till var och en om man vill gräva ner sig i den, eller bara ta till sig av det och bevisa att man kan ändra på sig till något bättre!

Oj va mycket det blev men det är ändå ingen som läser så va fan, vi skriver lite till!

Igår lördag så va det Railjam i Växjö på Storgatan brossan deltog i tävlingen, det va kallt som fan om tårna med åkningen och stämningen och hela eventet värmde som fan måste jag säga, ett enormt jobb av dom som arrangerade detta event! Hatten av, keep going boys! dock gick det inte hela vägen för bror med det va inte så konstigt för det va killar som bor i sälen och nära skidorter som va där och åkte för att ta hem segern! men bror skötte sig bra, och jag blev så jävla sugen och lack på mitt jävla k*k knä för att jag inte kan göra något kul denna vintern :(

nehe nu blir det Ben & jerry's och tv, over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0