Healing

Nu har jag varit på healingen, riktigt häftig upplevelse!
allt va klockrent rätt, han berättade att jag hade mycket energi i mig som jag vill få utlopp för, men även att jag behöver energi och det va för att jag ger väldigt mkt av mig själv med får inte alls lika mycket tillbaka, han såg även att jag var en god lyssnare positiv och glad av mig. Det är ju svårt för mig att säga med ska jag lita på folk som träffat mig så är det ju så.

Allt stämde på pricken, En tjej som var ljus och det va ingen flickvän, men som har luggen framför ansiktet,och ganksa långt hår ca axel längd, som har nyligen eller håller på att ta körkort och som va glad för att köra fort skulle ta det försiktigt! är inte på det klara vem detta är med är det någon som känner sig träffad, var försiktigt och lugna ner dig lite.

Det är svårt att förklara, men riktigt coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0