Snöra på igen!

Vilken bra dag det varit!

Och anledningen är enbart för att besöket hos Sjukgymnasten gick oförtjämt bra :) "detta ser exemplariskt bra ut, man bode nästan ta kort på detta för det ser aldrig så bra ut efter såhär kort tid" dom orden är musik för mina öron, och jag får börja springa och dessutum åka grillor! ÄNTLIGEN, jag ska jävla träna som en jude denna månaden för jag vill verkligen kunna åka skidor i slutet på säsongen :)

Maxade styrketestet på båda benen och baksidan såg också ruskigt bra ut :) Det är så underbart skönt å höra!!!

Dagen bilr underbart bra när Småkronerna vinner mot Ryssland inatt, vilket jag absolut sitter bänkad för :)

Klart slut :)


GLAD!!! Kom ihåg alla gör fel, men man ÄR aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0