Måndag

Måndagen den 16:e november är snart till ända.

Idag har nog varit en av dom mest meningsfyllda dagarna på ett X antal veckor, eller menigsfylld kanske är fel ord val, iaf en någolunda kul dag!

Vaknade imorse av MSN "pling" Grannen Per väckte mig, med en fiskeshops öppet tider, så man hasades sig upp ur sängen käkade lite frulle och sen drog vi till Svängsta för ABU Garcia's shop där, gick väl där typ en timme eller en och en halv. massa grejer man ville haft, men som vanligt så ska man ju ha pengar till det också :P

Sen kollade vi på min favorit TV-Tävling Camp Molloy finalen, och efter det körde jag och hämtade pappa på jobbet för att sen fortsätta till broby och min Farbror för att göra lite Eljobb, Riktigt skönt att göra lite nytta efter snart 3 månader i soffan! mer av sånt tack.

Och en fundering! hur ska man veta att folk bryr sig när dom aldrig hör av sig? Någon som vet det, så skriv gärna en kommentar!

Och du som är min ända läsare, avslöja dig gärna :P

Nu blir det snart sängen, imorn bär det tillbaka till staden, och en sväng inom på jobbet på vägen upp.

Natti!

Kommentarer
Postat av: En gammal bekant

Tja, för att oavsett när DU hör av dig för att du vill och känner för det så finns den där någon alltid där för dig och vet mer om dig än du trodde att den faktiskt gjorde? Bara en tanke.

2010-02-27 @ 16:15:03
Postat av: Pontus

Nu hänger jag inte med "gamla bekant" förklara gärna mer :) och vem du är och varför du är en "Gammal" bekant?

2010-02-28 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0