Onsdag

Idag har varit mycket tankar!
tvingade mig upp tidigt idag, vilket va en nödvändighet god frukost och iväg till Aktiv Rehab, vilket kändes väldigt nödvändigt, nu när 3månaders återbesöket börjar närma sig :)

På eftermiddagen spenderade jag ett par timmar med Becka, vilket va kul, har inte sett henne på evigheter känns det som, tråkigt med "sånt är livet" tydligen, men jag är ganska trött på det, livet skratta mig i ansiktet just nu!

Hoppas det blir bättre och går tillbaka till som det var innan allt skit!

Sen som många andra onsdagar är det Gameday, Ask Vs. KRIF i alvesta och brossan i buren! som ask vann konfortabelt med 6-3 och Yngwe va grym 2 mål och ett ass! men man fick tyvärr inte njuta så särskillt mycket eftersom det var en värdelös klack som skulle heja på ask men hejade mer på dom själva! usch ja tacka vet jag Lakejerna!

Imorn blir en helbra dag! käka med Axel, sen blir det 2012 med densamme grymme, skojiga Axel sund! Det är en riktig vän det!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0