Söndag

idag har man varit lite trött efter gårdagens trevligheter. För då spenderades kvällen i linneryds simhall (ja simhall och simhall, en stor pool i ett litet hus) där badade man och bastade med 7 andra härliga killar :D sen bar det in till växjö och oleo vilket va ganska kul måste jag säga, dock kan man ju säga vad man vill oleo som arrangörer (stavning)
Dagen idag började med frukost med mitt "hemsläp" min kära vän Axel sund :D sen skjutsade jag hem Axel till Urshult och fortsatte sedan hem till Lönsvegas och där serverades de mat, sen gick passaten ner till Helsingborg för hockey, Brossan va burväktare idag och gjorde så bra att han blev utsedd till Matchens Lirare , dock förlorade ett sällsynt uddlöst Alvesta med 4-0. Nu sitter jag och kollar på Vem Kan Slå Filip & Fredrik hemma hos mor och far, i veckan blir det hjälpa fassan imorn efter jobbet sen blir det upp till Växjö på tisdag rehab och bio och billjard/bowling med Axel :D Tjo sköt om er där ute, om det nu är några som läser ( lämna gärna spår :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0