Torsdag

En dag närmare till jag får börja jobba igen! tro det eller inte, men jag längtar fan dit så man får göra lite nytta.

En jag känner sa igår "ibland behöver man bara en kram" kan låta töntigt men det är nog exakt vad jag skulle behöva ge och få just nu, riktig varm vänskapskram. jag vet att det är tabu (typ) att snacka så här, men det är så jag känner, skulle behöva lite ärliga svar på vad om händer? Vad det är jag gör fel, för att dom man varit nära plötsligt betèr sig som om man aldrig kännt varandra. vad är det som gör det? vad har jag ändrat på? hur hur va jag innan? ärliga svar tack?

Hur gnällig får va? Mamma sa " du har varit ganska mörk och negativ sen operationen, och det är tydligen positivt tänkade som får folk att "tycka om en" SÅ positiv it will be!

P.S Dock skönt att ingen läser när man är så negativ, det vill man ju inte visa utåt:P

Nu är det dags att lägga sig! ska nog börja läsa "Stå inte ivägen för din egen framgång" känns som det behövs
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0