nu drar det igång

Nu är snart all ledighet slut, utvärdering: all jul samt nyårsfirande har varit mkt bra, lungt och skönt, dock hade det kanske varit nice med 2 veckor på Lanzarote som man hade erbjudande om :P men å andra sidan hade jag inte fått det gåda beskedet om knät vilket gjorde mig otroligt glad och hoppfull :)

Har ju varit och åkt skridskor 2 ggr sen operationen och det har varkens gjort ont eller svullnat, vilket är superbra :)
Nyårsafton blev ju som väntat lungt och skönt, började med hjärtasjön med pappa sen blev det simhallen med alla gäster rullning i snön bastu och saft, sen hem kollade på när Sverige Pissade på Finland utan att övertyga, sen raketerna :)

Men All ledighet är ju inte slut än, det är ju faktiskt 13 Afton kvar sen har jag 2 dagar ledigt till efter det :) men imorn börjar första heltidsdagen, både för året och efter operationen. Vilket hade kännts mycket bättre om vi hade haft något att göra. men men sånt är livet ibland.

Senare idag blir det åka tåg hem till växjö, kika på Lakers Vs Löven på tv, sova en sväng vakna till JVM Semin mellan SWE Vs USA.

allt för mig Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0