OS-Final i Hockey

OS-Finalen i hockey Vancouver 2010 är den bästa hockeymatch jag skådat, en sådan fart intensitet och skicklighet, spänning och känslor, allt i samma match och i en viktig match! går knappt att sätta ord på den!

Matchernas Match är nästan i underkant! Det bästa Hockeyn gett mig än så länge!

Grymt! kan leva på den matchen i en vecka minst och då är jag inte äns i närheten av att vara canadensare.

En sådan sport! Jag Älskar den! den första och ända sanna kärlek i mitt liv än så länge!

Med det är en tomhet samtidigt inom mig, OS 2010 är över, ett fantastiskt och tragiskt OS på många sätt.

Den olympiska andan når ända in i hjärtat på mig! den som kom på detta event ska bli helgonförklarad! Minst!

Vardagen kommer näst in till tråkig nu när det är över, bänka sig framför TV:n vid 18.15 och sitta där och heja, glädjas och bli besviken ända ut på småtimmarna, jag kommer sakna det! alla oväntade och fantastiska Guld, och favoriternas misslyckande. ja allt kommer jag sakna! men bara 4 år kvar! så bara att kämpa!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0