Underbart!

Denna helgen har varit precis vad jag hade hoppats på i förhand, motsvarade alla förväntningar! Fredagen bestod av jobb i sedvanlig ordning, vilket är super kul! sen for jag upp till Alvesta för att hämta brossan och fortstätta in till Växjö för hockey.
En ruggigt bra Match mellan Lakers och Leksand, mycket underhållande, det blev några matcher NHL hos hedström innan dagen var till enda.


Lördagen blev det uppstigning tidigt för att bege sig till Hestra för skidåkning, Väl i Hestra kommer klantaset Filip på att han glömt sida boots hemma, hehe så han ställel sig i en timmes hyrkö och ger mig upp i backen, vädret va kanon och på alla sätt och vis en underbar dag! strålande solsken och skidåkning slår det mästa vill jag lova! när vi va trötta och nöjda med dagen väntade en bjudning hos grannarna lennatsson till höger och som alltid väldigt god mat och dryck!

Helgen avslutades med film med Moster och kusin, Luftslottet som sprängdes vilket är en av dom bättre filmerna som mina ögon och öron har uppfattat!
Nu är det vardag igen och nu väntar Hockey, Modo vs SAIK


Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0