Vecka 10

Vecka 10! det är något alldeles speciellt med den inom brandett familjen! dom 2 senaste åren har vi varit i Vemdalen och haft fantastiska semestrar med skidåkning, något som för oss är speciellt!

Detta året va inte annorlunda när det gäller fantastiska händelser! I slutet av Vecka 9 så sog det inte så särskillt bra ut, Min bror va uppsagd och var på väg att bli utan jobb, och jag själv gick i väntans tider på att dom skulle säga upp folk på mitt jobb, Sen kom den super veckan! vecka 10  i början av veckan får brossan ett jobberbjudande som är riktigt bra och som tryggar hans och hela familjens framtid lite mer, och på onsdagen fick jag ett riktigt Glädjebesked för jag fick stanna kvar på texo fast jag är sist inkommen. Jag verkar ha visat att jag kan det jag håller på mig och visat intresse och viljan att lära mig mer och det verkar ha gått fram ända upp till VD:n

Sen ska man inte sticka under stolen med att medn hyser stor omtanke för dom som fick lämna sin plats till förfogande.
Så summa summarium så har vecka 10 varit väldigt mycket upp och Ner, ungefär som dom tidigare år fast på andra sätt

Nu blir det bögfestivalen tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0